



Studio MakeMani narodziło się z pasji do stylizacji paznokci oraz kosmetologii. To wyjątkowe miejsce, w którym każda klientka znajdzie coś dla siebie. Standard świadczonych przez Nas usług zapewnia indywidualne podejście do klienta. W stylizacji paznokci zawsze dobieramy metodę do potrzeb klientki, aby w każdym przypadku efekt był zadowalający. Dla spełniania oczekiwań Naszych klientek nieustannie się szkolimy, ulepszamy wnętrze oraz pracujemy wyłącznie na profesjonalnych i bezpiecznych produktach.
Zachęcamy do skorzystania z naszej wiedzy i umiejętności.
Zapraszamy,
MakeMani Team
MOŻLIWOŚĆ REZERWACJI WIZYTY ONLINE- kliknij w poniższy link
https://booksy.com/pl-pl/72486_makemani-uslugi-szkolenia-sklep_paznokcie_3_warszawa#ba_s=sh_1
NOWY CENNIK USŁUG OBOWIĄZUJE OD 1.02.2022R.
*INFORMUJEMY, ŻE NASZ SALON JEST MONITOROWANY W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W NIM MIENIA.
Regulamin korzystania z usług Studio MakeMani, ul. Grochowska 14D
- Umówienie wizyty odbywa się wyłącznie poprzez SMS na nr 537-979-135. Każdy zapis osobisty w salonie wymaga potwierdzenia przez klientkę za pośrednictwem SMS na powyższy numer- obowiązuje również stałe klientki.
- Każda klientka zobowiązana jest do zapisywania wyłącznie siebie, nie ma możliwości rezerwacji terminów „za kogoś”.
- Każda nowa klientka po ustaleniu terminu będzie zobowiązana do wpłaty zadatku w wysokości 50% wartości usługi na konto: Daria Deptuła-Jędrych 54 2490 0005 0000 4500 9284 5090 w ciagu 24h. W tytule przelewu prosimy wpisać nazwisko oraz datę zarezerwowanej wizyty. Brak zarejestrowania wpłaty skutkuje wykreśleniem rezerwacji.
- Przełożenie terminu z przeniesieniem zadatku jest możliwe nie później niż na 72h przed zarezerwowaną wizytą.
- Zwrot zadatku jest możliwy wyłącznie w przypadku odwołania usługi nie później niż na 72h przed zarezerwowaną wizytą.
- W przypadku odwołania wizyty przez klientkę bądź nie stawienie się na umówiony termin zadatek przepada.
- Przełożenie umówionej wizyty będzie możliwe tylko na NAJBLIŻSZY WOLNY termin. Recepcja zaproponuje dwa terminy do wyboru.
- Studio MakeMani zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wizyty nawet w dniu umówionej wizyty w przypadku wystąpienia sytuacji losowych lub choroby stylistki.
- Brak odwołania wizyty przez klientkę, nieobecność na wizycie lub odwołanie na ostatnią chwilę (tego samego dnia) będzie skutkował koniecznością zapłaty 50% wartości tej usługi, podczas chęci umówienia kolejnego terminu. Jeśli opłata nie zostanie uregulowana, kolejny termin nie zostanie wpisany do grafiku.
- Dodatkowo klientki, które nagminnie odwołują wizyty na ostatnią chwilę (tego samego dnia) będą zobowiązane do wpłaty zadatku przy rezerwacji kolejnych wizyt.
- O chęci bardziej czasochłonnego zdobnictwa prosimy poinformować w momencie ustalania terminu. Jest to dla nas ważne, ze względu na oszacowanie czasu wizyty, który jest zdecydowanie dłuższy niż standardowa usługa.
- Spóźnienia powyżej 15 minut będą skutkowały anulowaniem wizyty oraz koniecznością opłaty 50% kwoty tej usługi.
- W przypadku spóźnienia do 15 minut na wizytę istnieje możliwość zrealizowania wizyty wyłącznie stylizacji „Natural Look”- kolorowa baza budująca bez aplikacji koloru hybrydowego- cena według cennika -20zł czyli manicure hybrydowy (90zł-20zł), korekta żelu lub akrylu (100zł-20zł) oraz uzupełnienie (130zł-20zł).
- Usługa uzupełnienia stylizacji żelowej po innej stylistyce może być wykonana tylko i wyłącznie po uprzednim wysłaniu zdjęć paznokci - rzut z góry i z profilu. Studio MakeMani nie ponosi odpowiedzialności za trwałość takiej stylizacji. W przypadku gdy stylistka uzna uzupełnienie takiej stylizacji za niewykonalne, możemy zaproponować zdjęcie starej stylizacji i przedłużenie na nowo-w takim wypadku bierzemy pełną odpowiedzialność za wykonaną usługę.
- Brak powyżej 2 paznokci skutkuje doliczeniem do korekty lub uzupełnienia za każde przedłużenie po 5zł za paznokieć. Braki powyżej 5 paznokci oznacza wykonanie nowego przedłużania- należy to zgłosić przed wizytą. Bez wcześniejszej informacji o tym fakcie, zostanie wykonana taka usługa, na jaką jest czas w ramach zapisu.
- Prosimy o zapoznanie się z cennikiem, który obowiązuje wszystkich klientów - nie ma możliwości negocjacji cen.
- Reklamacje usług należy zgłaszać do maksymalnie 10 dni . Po tym czasie nie będą uwzględniane. Naprawa paznokci uszkodzonych mechanicznie będzie rozliczana według cennika- 10zł za paznokieć.
- Stały klient rozumiany jest, jako korzystający regularnie co 3-4 tygodnie z usług salonu, nieprzerwalnie przez conajmniej 6 miesięcy.
- Korzystanie z usług oferowanych przez nasz salon, jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu. Każda klientka po zapoznaniu się z regulaminem zobowiązana jest do podpisania formy papierowej regulaminu.
NOWE PROCEDURY DZIAŁANIA I POSTĘPOWANIA W SALONIE w związku z pandemią. WYTYCZNE DLA KLIENTA
Procedury obowiązują od dnia 18.05.2020 do odwołania.
- Każda osoba wchodząca do salonu ma obowiązek zdezynfekowania swoich dłoni lub umycia oraz zdezynfekowania.
- Klientka zobowiązana jest do założenia własnej maseczki (materiałowej lub jednorazowej) zasłaniając usta oraz nos.
- Pracownik obsługuje klienta w masce (jednorazowej lub bawełnianej), rękawiczkach (na obu dłoniach) oraz przyłbicy.
- Należy zachować odległość między stanowiskami pracy co najmniej 2m.
- Maksymalna dopuszczalna liczba klientów w salonie to 3- prosimy o uszanowanie tego wymogu.
- Klientki przyjmowane są z 15sto minutowymi odstępami aby uniknąć kumulowania się zbyt dużej ilości osób oraz aby należycie zdezynfekować stanowisko pracy.
- W przypadku wątpliwego stanu zdrowia klientki oraz podejrzenia o kontakt z osobą zarażoną, pracownik ma prawo do odmowy wykonania usługi.
- Prosimy o PUNKTUALNE przybycie na umówioną wizytę- zapraszamy najwcześniej 5 min przed umówioną godziną.
- Zabronione jest korzystanie z poczekalni- prosimy o uszanowanie tego wymogu.
- Klientki przybywają na usługę same, nie ma możliwości przybycia z osobami towarzyszącymi.
- Okno powinno być otwarte przez cały czas pracy salonu w każdym pomieszczeniu.
- Klientki proszone są o przygotowywanie pieniędzy wcześniej- prosimy o odliczoną kwotę aby ograniczyć ruch banknotów.
- Wykonujemy stylizacje nieskomplikowane, sugerowane korekty żelu zamiast uzupełnień (jeśli istnieje taka możliwość) czy stylizacje Natural Look bez koloru aby ograniczyć czas spędzony z klientką.
- Klient nie dotyka wzorników z kolorami, posługują się nimi wyłącznie pracownicy.
- Klientki proszone są o nie korzystanie z telefonów komórkowych.
- Barek zostaje zlikwidowany. Wodę podajemy klientom wyłącznie my i wyłącznie w papierowych kubkach. Przygotowywanie kawy czy herbaty ze względów bezpieczeństwa zostało zawieszone. Wszystkie dotykane przedmioty typu pojemniki czy czajnik dezynfekujemy najpóźniej na koniec dnia.
- Łazienka wymaga specjalnego traktowania. Bateria przy zlewie, zlew, podajnik mydła, spłuczka w toalecie, klapa od deski, deska i wnętrze toalety są dezynfekowane po każdorazowym korzystaniu!
- Pozostałe wytyczne dotyczące zapisów, odwoływania wizyt, czarnej listy czy zadatków pozostają bez zmian i respektujemy zasady obowiązujące do tej pory.

- Pilnik FLAMING Aba Group Łódka 180/240
- Kapturek zebra przelotowy #240 / 1 szt. (na mandrel)
- Pilnik FLAMING Aba Group Elipsa 100/180
- Kapturek zebra przelotowy #320 / 1 szt. (na mandrel)
- Kapturek zebra przelotowy #180 / 1 szt. (na mandrel)
- Frez stożek czerwony
- Frez walec czerwony
- Builder Base Cover 8ml Makear
- Top No Wipe 8ml Makear
- Polerka buffer łódka ABA 100/180 MINI Sweet - FLAMING
- Kapturek zebra przelotowy #120 / 1 szt. (na mandrel)
- Frez cylinder czerwony