NASZ SALON

NaszSalonStronaGłównaPowitanieBlue NaszSalonStronaGłównaCennikBlue

 

 

NOWE PROCEDURY DZIAŁANIA I POSTĘPOWANIA W SALONIE w związku z pandemią. WYTYCZNE DLA KLIENTA

Procedury obowiązują od dnia 18.05.2020 do odwołania.

  1. Każda osoba wchodząca do salonu ma obowiązek zdezynfekowania swoich dłoni lub umycia oraz zdezynfekowania.
  2. Klientka zobowiązana jest do założenia własnej maseczki (materiałowej lub jednorazowej) zasłaniając usta oraz nos.
  3. Pracownik obsługuje klienta w masce (jednorazowej lub bawełnianej), rękawiczkach (na obu dłoniach) oraz przyłbicy.
  4. Należy zachować odległość między stanowiskami pracy co najmniej 2m.
  5. Maksymalna dopuszczalna liczba klientów w salonie to 3- prosimy o uszanowanie tego wymogu.
  6. Klientki przyjmowane są z 15sto minutowymi odstępami aby uniknąć kumulowania się zbyt dużej ilości osób oraz aby należycie zdezynfekować stanowisko pracy.
  7. W przypadku wątpliwego stanu zdrowia klientki oraz podejrzenia o kontakt z osobą zarażoną, pracownik ma prawo do odmowy wykonania usługi.
  8. Prosimy o PUNKTUALNE przybycie na umówioną wizytę- zapraszamy najwcześniej 5 min przed umówioną godziną.
  9. Zabronione jest korzystanie z poczekalni- prosimy o uszanowanie tego wymogu.
  10. Klientki przybywają na usługę same, nie ma możliwości przybycia z osobami towarzyszącymi.
  11. Okno powinno być otwarte przez cały czas pracy salonu w każdym pomieszczeniu. 
  12. Klientki proszone są o przygotowywanie pieniędzy wcześniej- prosimy o odliczoną kwotę aby ograniczyć ruch banknotów. 
  13. Wykonujemy stylizacje nieskomplikowane, sugerowane korekty żelu zamiast uzupełnień (jeśli istnieje taka możliwość) czy stylizacje Natural Look bez koloru aby ograniczyć czas spędzony z klientką. 
  14. Klient nie dotyka wzorników z kolorami, posługują się nimi wyłącznie pracownicy. 
  15. Klientki proszone są o nie korzystanie z telefonów komórkowych.
  16. Barek zostaje zlikwidowany. Wodę podajemy klientom wyłącznie my i wyłącznie w papierowych kubkach. Przygotowywanie kawy czy herbaty ze względów bezpieczeństwa zostało zawieszone. Wszystkie dotykane przedmioty typu pojemniki czy czajnik dezynfekujemy najpóźniej na koniec dnia.
  17. Łazienka wymaga specjalnego traktowania. Bateria przy zlewie, zlew, podajnik mydła, spłuczka w toalecie, klapa od deski, deska i wnętrze toalety są dezynfekowane po każdorazowym korzystaniu! 
  18. Pozostałe wytyczne dotyczące zapisów, odwoływania wizyt, czarnej listy czy zadatków pozostają bez zmian i respektujemy zasady obowiązujące do tej pory.

 

Regulamin korzystania z usług Studio MakeMani, ul. Grochowska 14D

  1. Umówienie wizyty odbywa się wyłącznie poprzez SMS na nr 537-979-135. Każdy zapis osobisty w salonie wymaga potwierdzenia przez klientkę za pośrednictwem SMS na powyższy numer- obowiązuje również stałe klientki.
  2. Każda klientka zobowiązana jest do zapisywania wyłącznie siebie, nie ma możliwości rezerwacji terminów „za kogoś”.
  3. Każda nowa klientka po ustaleniu terminu będzie zobowiązana do wpłaty zadatku w wysokości  50% wartości usługi na konto: Teresa Deptuła 41 1940 1076 3095 5444 0000 0000 w ciagu 24h. W tytule przelewu prosimy wpisać nazwisko oraz datę zarezerwowanej wizyty. Brak zarejestrowania wpłaty skutkuje wykreśleniem rezerwacji.
  4. Przełożenie terminu z przeniesieniem zadatku jest możliwe nie później niż na 72h przed zarezerwowaną wizytą.
  5. Zwrot zadatku jest możliwy wyłącznie w przypadku odwołania usługi nie później niż na 72h przed zarezerwowaną wizytą.
  6. W przypadku odwołania wizyty przez klientkę bądź nie stawienie się na umówiony termin zadatek przepada.
  7. Przełożenie umówionej wizyty będzie możliwe tylko na NAJBLIŻSZY WOLNY termin. Recepcja zaproponuje dwa terminy do wyboru.
  8. Studio MakeMani zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wizyty nawet w dniu umówionej wizyty w przypadku wystąpienia sytuacji losowych lub choroby stylistki.
  9. Brak odwołania wizyty przez klientkę, nieobecność na wizycie lub odwołanie na ostatnią chwilę (tego samego dnia) będzie skutkował koniecznością zapłaty 50% wartości tej usługi, podczas chęci umówienia kolejnego terminu. Jeśli opłata nie zostanie uregulowana, kolejny termin nie zostanie wpisany do grafiku.
  10. Dodatkowo klientki, które nagminnie odwołują wizyty na ostatnią chwilę (tego samego dnia) będą zobowiązane do wpłaty zadatku przy rezerwacji kolejnych wizyt.
  11. O chęci bardziej czasochłonnego zdobnictwa prosimy poinformować w momencie ustalania terminu. Jest to dla nas ważne, ze względu na oszacowanie czasu wizyty, który jest zdecydowanie dłuższy niż standardowa usługa.
  12. Spóźnienia powyżej 15 minut będą skutkowały anulowaniem wizyty oraz koniecznością opłaty 50% kwoty tej usługi.
  13. W przypadku spóźnienia do 15 minut na wizytę istnieje możliwość zrealizowania wizyty wyłącznie stylizacji „Natural Look”- kolorowa baza budująca bez aplikacji koloru hybrydowego- cena według cennika -20zł czyli manicure hybrydowy (90zł-20zł), korekta żelu lub akrylu (100zł-20zł) oraz uzupełnienie (130zł-20zł).
  14. Usługa uzupełnienia stylizacji żelowej po innej stylistyce może być wykonana tylko i wyłącznie po uprzednim wysłaniu zdjęć paznokci - rzut z góry i z profilu. Studio MakeMani nie ponosi odpowiedzialności za trwałość takiej stylizacji. W przypadku gdy stylistka uzna uzupełnienie takiej stylizacji za niewykonalne, możemy zaproponować zdjęcie starej stylizacji i przedłużenie na nowo-w takim wypadku bierzemy pełną odpowiedzialność za wykonaną usługę.
  15. Brak powyżej 2 paznokci skutkuje doliczeniem do korekty lub uzupełnienia za każde przedłużenie po 5zł za paznokieć. Braki powyżej 5 paznokci oznacza wykonanie nowego przedłużania- należy to zgłosić przed wizytą. Bez wcześniejszej informacji o tym fakcie, zostanie wykonana taka usługa, na jaką jest czas w ramach zapisu.
  16. Prosimy o zapoznanie  się z cennikiem, który obowiązuje wszystkich klientów -  nie ma możliwości negocjacji cen.
  17. Reklamacje usług należy zgłaszać do maksymalnie 10 dni . Po tym czasie nie będą uwzględniane. Naprawa paznokci uszkodzonych mechanicznie będzie rozliczana według cennika- 10zł za paznokieć.
  18. Stały klient rozumiany jest, jako korzystający regularnie co 3-4 tygodnie z usług salonu, nieprzerwalnie przez conajmniej 6 miesięcy.
  19. Korzystanie z usług oferowanych przez nasz salon, jest  równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu. Każda klientka po zapoznaniu się z regulaminem zobowiązana jest do podpisania formy papierowej regulaminu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl